Ibland blir det nästan skrattretande när man har med stora företag och myndigheter att göra. Jag fick en felaktig faktura från Telia och ringde och påpekade detta (efter att ha suttit 32 minuter i telefonkö - tur att man kan jobba under tiden!). Personen (jajamensan, en riktig människa!) som jag till slut fick prata med bad så hemskt mycket om ursäkt å Telias vägnar och lovade att fixa till felet. Och det har han tydligen gjort för nu har jag fått en ny faktura som ska ersätta den felaktiga:
Observera att jag måste betala de 0 kronorna senast den 2 oktober! Undrar vad som händer om jag inte gör det? Går det till inkasso då? Nåja, det är lätt att raljera men visst är det lite löjligt?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Spirit
Jag kanske ska lägga till en punkt till min nyårslöfteslista, nämligen att jag ska fortsätta bryta mig ut ur min bekvämlighetszon. Att våg...
-
Varning för äckliga bilder! Nu har jag testat KRY för första gången och jag måste säga att det gick över förväntan! Anledningen till detta s...
-
Jag lyckades ju köpa en jättestor smörgåstårta till i fredags och det blev en hel del över. Så nu har jag ätit smörgåstårta till frukos...
-
Jag tror jag tog ut mig förra veckan med jobb och tråkiga saker som cykelolycka och roliga saker som loppislunch och Virtual Reality för jag...
Hej Lisa!
SvaraRaderaJa, det verkar faktiskt lite löjligt att vi faktiskt skickar ut en ny faktura till dig, där du ska betala 0kr innan den 2:a oktober. Denna kommer självfallet inte skickas vidare till inkasso, då du inte ska betala något till oss! :)
Kul att vi gav dig ett gott skratt iaf! :)
Du är alltid välkommen att skriva till oss på vår Facebooksida, om du skulle ha några fler frågor!
Jag får önska dig en fin söndag!
Med vänliga hälsningar
Fredrik Björn
Social Media Relations