måndag 20 november 2017

Ännu mer brillor

Jag tror jag har missat att visa upp mina nya terminalglasögon. Alltså inte mina nya teater/bio/konsert/tv-glasögon som finns här, utan mina jobb-/terminalglasögon. (Man har ju kommit upp i den åldern nu, då man inte bara behöver glasögon utan man behöver minst två olika glasögon!)

Så... terminalbrillorna, alltså - det blev de här:


Jag var så trött på att välja glasögon överhuvudtaget efter att ha gått igenom hela sortimentet när jag valde de andra att jag nästan bara slet åt mig ett par men jag känner mig faktiskt nöjd med mitt val. Lite färg som piggar upp också!

Nu hoppas jag bara att det ska ta minst två år innan jag måste gå igenom hela skaffa-nya-glasögon-rutinen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...