fredag 17 november 2017

Nya träningsbyxor


Det verkar kanske lite överambitiöst att köpa nya träningskläder när jag inte lyckas komma iväg till gymmet oftare än en gång varannan månad men jag hoppas på att nya träningskläder ska sporra mig att komma iväg oftare. Vi får väl se hur bra det går...

I alla fall, Casall verkar ju ha slutat med sina utmärkta utförsäljningar så jag fick handla via Campadre i stället.


Nu är ju det ju så med Campadre att det kan ta så lång tid innan varorna kommer att man nästan har glömt vad man har beställt och vad det kostade men jag har för mig att de kostade 399kr i stället för ordinarie 799kr - så halva priset alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...