tisdag 28 november 2017

Unnar mig


Man måste unna sig lite lyx ibland och speciellt så här års när det är mörkt och trist. Så att tillbringa en timme och en kvart med att få huden både rengjord och slipad är inte helt fel. (Jag fick ett erbjudande om att slå ihop två behandlingar till specialpris och vi vet ju alla hur mycket jag älskar specialpriser!)

Jag har slarvat så otroligt mycket med att unna mig sånt här på senaste tiden (typ, under de senaste åren) och jag tror att min nyårslöfte inför 2018 ska bli att lyxa till tillvaron lite oftare. Med tanke på att jag har dragit in på allt annat så borde jag ha både råd och tid med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...