söndag 17 december 2017

Glömde julduken

Jag trodde ju att jag hade pyntat ordentligt inför julen men vaknade helt plötsligt i natt med en känsla av att ha glömt något (som man gör) - nämligen min fina jullöpare som jag köpte förra året. Och naturligtvis klev jag genast ur sängen och rättade till problemet!


Nej, det gjorde jag naturligtvis inte. Jag väntade till idag men man får så lustig effekt på foton när taklampan ovanför bordet är tänd - det ser alltid ut som mitt i natten, även när det inte är det.

Men nu är i alla fall ordningen återställd - julduken är på plats och jag kan andas ut. I alla fall tills jag kommer på att jag har glömt något annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...