onsdag 3 januari 2018

Årets första...

Det blev två Årets Första idag, nämligen Årets Första After Work och Årets Första Teaterföreställning.



Vi började med After Work-hamburgare på nya (åtminstone för oss) stället Santorini, som visade sig vara väldigt trevligt med god mat och dryck. Det var i och för sig inte så mycket After Work för mig eftersom jag fortfarande är ledig och kom direkt hemifrån men de andra två hade jobbat hela dagen.

Efteråt gick Maria och jag på årets första teaterföreställning - Trollkarlen från Oz. Vi drog upp medelåldern ganska rejält där eftersom det egentligen är barnteater (från 9 år, fast jag såg en hel del yngre än så i publiken) men jag tyckte det var jättebra - ett utmärkt, mjukt sätt att starta Kulturåret 2018 på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...