fredag 26 januari 2018

Trägen vinner



Sedan i våras har jag gått och suktat efter denna fina Oui-blus på Åhléns men eftersom den kostade €129 (fråga mig inte varför vi helt plötsligt använder Euro!) och jag "egentligen inte behöver" den så har jag tvekat. Var och varannan vecka har jag istället kollat om den finns kvar och om de har satt ner den något i pris. I mellandagarna hände det för första gången något - den sattes ner med 30%! Men 30% är ju inget superreapris precis så jag hade is i magen och avvaktade. Och nu - nuuuu - har mitt tålamod betalat sig! Nu senast var den nedsatt med 50% och då slog jag till! 699kr senare var den min. Och jag blev så glad att det slank med en ull/siden-sjal från Wera också.

Den kostade egentligen 399kr men var nu nedsatt till 160kr.

Så det gäller att vara uthållig när man är en rea-haj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...