måndag 5 februari 2018

Inte ens rea!

Ibland undrar jag om jag borde ansöka om att få en god man som tar hand om min ekonomi...

Jag hade precis varit och lämnat in en hel del utrensade kläder på olika trevliga ställen och det kändes riktigt skönt att ha fått lite luft i garderoben. får jag för mig att gå till Fideli och inte köpa något, utan bara titta! Och hur tror ni det gick!?


Jag kom naturligtvis därifrån med en blus från Samsøe & Samsøe som inte ens var på rea! Men jag föll lite för färgerna och det pigga mönstret och så hiskeligt dyr var den ju inte - 799kr. Dessutom var den precis uppackad, så det känns lite lyxigt att vara först i stan med något för en gångs skull!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...