torsdag 15 februari 2018

Kroppslotion

När jag var på Ica och handlade häromsistens så hade de en sån där trådkorg full med saker som kostade 10kr/st, bl a Icas egna kroppslotion.


Eftersom det var så billigt så köpte jag två med tanken att jag skulle ha en på jobbet och den andra som reserv hemma utifall någon av mina fina, dyra kroppskrämer tog slut oförhappandes.

Faktum är att jag nu funderar på att kasta ut mina dyra, fina krämer, för jag blev riktigt glatt överraskad över den här. T o m mina torra, nariga händer känns riktigt mjuka och lena efter bara en insmörjning, mycket bättre än de brukar kännas efter insmörjning med någon av de andra handkrämerna jag har. (Och jag har en hel del! Är man en torris så är man)

Nu ångrar jag att jag inte köpte upp hela lagret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...