tisdag 27 februari 2018

Sommark(l)änning i snöstormen

Idag har det varit 10 minusgrader och yrsnö i stort sett hela dagen. Undrar om det är därför jag fick för mig att köpa ett uppenbart vår/sommarplagg?


Märket heter Derhy, verkar det som - inget jag har hört talas om men visst är den fin! Och den var inte ens på rea, fast jag tyckte priset var överkomligt ändå - 900kr. Men frågan är hur länge till jag har råd att gå omkring och ta det lugnt på det här viset! Jag har alldeles för gott om tid att shoppa både på nätet och irl. Som tur är så har jag bokat in åtminstone en aktivitet per vecka framöver, så det kanske ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...