söndag 25 februari 2018

Städ- och tvätthelg

Det är urtråkigt men ibland måste man ju. Jag har hållit på och städat hela helgen eftersom det kan hända att jag får gäster i slutet av veckan och då är det ju bra om inte Hälsovårdsnämnden har plomberat lägenheten pga hälsorisk.

Och medan jag ändå var igång och städade kunde jag ju lika gärna tvätta tusen (kändes som i alla fall) maskiner tvätt också.


Det är ju tur att man har spiraltrappan att hänga tvätten i...


Och mellan tvättar och städning så passade jag på att göra några suacos också. Alltså det som vi svenskar tror är tacos men som en mexikanska jag känner skulle hånskratta åt. Men gott var det i alla fall!


Så det var min helg... Hoppas din helg var mer att hurra för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI-Lisa

Inför vårt avdelningsmöte igår blev vi anmodade att skapa en AI-genererad bild som beskriver oss och så var det meningen att vi skulle gissa...