onsdag 18 april 2018

Feberdimma

Fortfarande döende...

Ja, jag vet att det är lite melodramatiskt men jag hatar att vara sjuk! Och jag måste nog erkänna att när jag är sjuk så kommer min manliga sida fram (men det är nästan bara då) och jag blir otroligt gnällig.

Om jag var lite piggare kunde jag gräma mig över allting som jag missar och/eller inte kan göra genom att ligga i soffan och kvida, t ex att gå på teaterföreställningen Pelikanen med Maria. Den skulle jag ha gått på ikväll men även om jag lyckats ta mig dit hade jag nog hostat sönder föreställningen.

Men någon gång måste det väl gå över!

Den här rosen har absolut ingenting med någonting att göra mer än att den är vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...