torsdag 24 maj 2018

Blommigt

Jag var och lämnade in lite lagning till min hovsömmerska och passade på att kolla vad som fanns i secondhand-butiken Hans & Greta, som ju ligger i samma hus. Det var ett bra tag sen jag var där senast och jag förväntade mig egentligen inte att hitta något jag ville ha men...


Ett par blommiga, korta, vida byxor - märke (och storlek) okänt eftersom alla lapparna var bortklippta - för 35kr. Jag tyckte de var riktiga roliga. Dessutom passade jag på att fråga om jag hade några pengar innestående och det hade jag! Visserligen bara 121kr men det gjorde ju att byxorna egentligen inte kostade någonting, utan jag fick 86kr för att ta med dem hem. Så skulle det alltid vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...