torsdag 14 juni 2018

Nu blommar det!


Jag är väldigt nöjd med min balkong i år! Till skillnad mot tidigare år har jag inte haft någon plan alls, utan bara skaffat blommor lite sådär för att jag gillar färgerna eller för att de var billiga och inte bestämt mig för vad jag ska göra med dem förrän jag kommer hem. Och jag gillar verkligen resultatet! Lite som balkongernas motsvarighet till ett lapptäcke...


Utsikten från balkongen är däremot inte lika inspirerande. Men nu har de i alla fall kommit så långt att det inte ser ut som om vi har blivit bombade längre. Och några månader till så kanske det ser riktigt bra ut igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...