måndag 4 juni 2018

Rörigt


Det är världens röra hemma nuförtiden - möbler som står lite varstans och saker som har stått/ska stå på dessa möbler också lite varstans och dessutom huller om buller. Det var meningen att jag skulle fixa med mina nyinköpta grejer förra veckan men det har varit så varmt att jag inte ens orkat tänka! Jag hade även funderingar på att lägga ut mina numera överflödiga Kallax-hyllor på någon annons-sajt för att bli av med dem men jag har inte orkat det heller. I stället har jag bestämt mig för att skänka bort dem till första bästa välgörenhet som tar emot dem. Jag ringde till Hela människan och de ska komma och kolla på dem imorgon. Med lite tur tar de med sig dem, annars får jag ringa någon annan.

När jag väl blir av med dem kan jag förhoppningsvis börja fixa med det som ska vara kvar. Lite ommöblering är inte helt uteslutet. Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...