måndag 23 juli 2018

Shorts


Med tanke på att man knappt kan ha kläder på sig i den här (hemska) hettan så har jag ingen större användning av 95% av min garderob just nu. Som allra mest vill jag ha på mig shorts och linne och jag har upptäckt att framförallt shorts är det jag har minst av. Så jag begav mig tre kvarter till Sandströms på jakt efter ett par nya shorts. Och - under över alla under! - jag hittade ett par! (I vanliga fall när man är på jakt efter något finns det ju bara inte...) Ett par svarta bomullsshorts med dragsko i midjan från Soyaconcept för 149kr (ordinarie pris!) - hur mycket bättre kan det bli? Jag tror jag ska köpa en trisslott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...