onsdag 22 augusti 2018

Sista (och första) zumban


Under över alla under, jag kom iväg till sista Zumba för alla i Folkparken i dag! (Det var ju även den första zumban jag har kommit iväg på i sommar, det har varit alldeles för varmt!) Tyvärr så började mitt knä som jag lyckades skada i somras att värka och bråka nästan direkt. Jag bet ihop tappert till en början men gav upp efter 35 minuter och haltade hem och smörjde in mig med Voltaren i stället. Och jag som tyckte att knäet har varit så bra på sista tiden, det är nog vridningarna i zumban det inte gillar.

Men jag ser det som åtminstone moralisk seger (över mig själv) att jag kom iväg i alla fall. Nu ska jag bara komma iväg till gymmet också framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...