onsdag 12 september 2018

Shopping by colours

Ibland får jag för mig att jag har för mycket svarta och mörka kläder och börjar längta efter färg och just nu verkar vara en sån period. När jag köpte Odd Molly-paraplyet passade jag även på att köpa en gulmönstrad blus från Violeta by Mango (egentligen mest för att jag ville slippa frakten). Den kostade 249kr - halva priset.



Några dagar senare var jag igång igen och beställde en grön topp från Esprit - och den var inte ens på rea! 299kr kostade den och när jag fick hem den upptäckte jag att den passar perfekt till min sidenkjol från Ambiente som jag fyndade i somras (någongång). Vilken tur, va? Men den lär den nog passa både till jeans och annat också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...