torsdag 4 oktober 2018

Garderobsfynd

De bästa fynden är de som man gör hemma i sin egen garderob!

Nu när det är så inne med leopardmönstrat blir jag ju naturligtvis sugen på ett par leomönstrade stövletter. Jag hittade de här fina i kohud från Rizzo:


Snygga, eller hur! Men de kostar 2299kr och jag har ju bestämt mig för att spara pengar, så jag tvekade.

Men så rotade jag lite i min garderob (en av dem) och hittade de här:


OK, inte i kohud och inte exakt likadana men helt acceptabla, speciellt efter att jag hade dammat av dem lite. Jag minns inte när jag köpte dem men jag har för mig att de är från Åhléns och var jättebilliga. De är använda åtminstone två, kanske tre, gånger för länge sen och lär nog hålla för några gångers användande till.

Se där, där sparade jag in 2299kr! Jag känner mig rik! Vad ska göra med de pengarna? Köpa en ny blus, kanske...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...