torsdag 27 december 2018

Mellandagar


Det är mellandagar, det är rea och jag har världens i-landsproblem - jag hittar ingenting jag vill ha! Jag har gått på stan två dagar i rad nu och inte hittat så mycket som en ny sidensjal att köpa. (OK, jag medger att jämfört med folk som inte har mat, som har fått fly från sönderbombade hemländer och som har livshotande sjukdomar så är det inget stort problem men det är mitt problem och jag förbehåller mig rätten att gnälla över det!)

Som tur är har de inte varit helt bortslösade dagar. Igår hade Maria och jag vårt traditionsenliga mellandagsfika, som blev mellandagslunch när vi hamnade på China, där de hade buffé med bl a sushi.


Och idag var jag och fick fina nyårsnaglar - och eftersom jag kände mig lite wild 'n crazy så blev det för första gången i världshistorien blå färg på naglarna.

 De ser väldigt mörka, nästan svarta, ut men det är faktiskt mörkblått - Destiny - med lite Luxio Silver glitter på ringfingrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...