fredag 11 januari 2019

Aktuell nostalgi

Dags för en nostalgitripp, det var länge sen!

Nostalgibilden är tagen i London den 3 juli 2003 (det står faktiskt längst ner till höger, så det är inte jag som har sånt järnminne att jag minns alla datum) utanför någon av teatrarna längs Shaftesbury Avenue - jag minns aldrig vad de heter. Det är naturligtvis i pausen till Rocky Horror Show - 30årsjubileumsuppsättningen.

Det är synd att bilden är så suddig men min kamera på den tiden (innan smartphones med kamerafunktion) var inte bra på ögonblicksbilder.


Men nu har jag inte tid att vara nostalgisk längre. Det är dags att klä om till Rocky Horror Show Sing-a-Long som jag ska på ikväll. Inte för att jag tänker klä mig som männen i mitten på bilden (det är faktiskt januari!), snarare hade jag tänkt klä mig i oömma kläder som jag inte är speciellt rädd om. Man har väl varit med förr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...