onsdag 9 januari 2019

Begravning


Att gå på begravning är aldrig kul och ännu värre är det när det är ens älskade morfar som ska tas farväl av. Morfar som alltid ställde upp och fanns till hands, som skjutsade hit och dit, som hjälpte till med allt från lägenhetsflyttar till väggommålningar, som lärde mig att simma, att fiska (eller åtminstone försökte), att rensa svamp och tusen andra saker. Jag hade hoppats på att få några år till på mig att betala tillbaka genom att få hjälpa honom lite men... Nu är han borta och jag saknar honom så mycket! Vila i frid, lilla morfar!💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...