torsdag 14 mars 2019

Förförd av bulldoft




Idag när jag var i min lokala lilla livsmedelsaffär för att köpa en massa nyttiga grejer som banan, tomat, chia-frön osv (lovar!) så kände jag plötsligt den ljuvligaste doft i mina näsborrar. Utan att tänka följde jag doftspåret bort till källan och det visade sig att de hade butiksgräddade kanelbullar för 5kr/st. De var fortfarande varma! Det fanns inte mycket annat att göra än att köpa med sig en bulle hem och inhalera den med en kopp te.

Och när jag var klar med det upptäckte jag att jag hade glömt handla det jag egentligen hade tänkt gick till affären för, så jag fick gå tillbaka igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...