tisdag 26 mars 2019

VIP-kväll på Masai


Jag brukar ha sån otur när jag får inbjudningar till VIP-kvällar i butikerna jag handlar - jag är alltid upptagen på annat håll! - men ikväll lyckades jag komma iväg till VIP-kväll på Masai.

Det skulle bjudas på "lite tilltugg" och i vanliga fall brukar ju det betyda att man får lite cider och några salta pinnar och i och för sig fanns det salta pinnar...


... men även smaskiga snittar och Prosecco - lyxigt!

För dagen givetvis klädd i Masai! 😊
Jag hade ju som vanligt inte tänkt köpa något men vad gör man när man hittar en klänning/tunika som sitter alldeles, alldeles perfekt! Det var bara att köpa!


Dessutom tyckte jag outfiten som stylist/personal shopper Pia hade på sig med byxor och topp i blå/vit-prickigt var så snyggt att jag var tvungen att köpa det också.


Och inte nog med att det var snyggt även på mig - jag fick dessutom gå ner en storlek i byxor och två storlekar i toppen, då måste man bara köpa!

 

Och inte nog med det, när man gick därifrån fick man en goodiebag med en fin halsduk också!


Jag tänker verkligen se till att jag kommer iväg på VIP-kvällarna hädanefter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...