måndag 20 maj 2019

Skinroller



Jag blev lite förförd att köpa en Skinroller nu när de har kampanj på dem på Campadre. Den kostar nu 149kr i stället för 420kr och det kan det väl vara värt, tänkte jag, och klickade hem den.

Just den här kommer från Swiss Clinic men det finns nog åtskilliga varianter lite här och var.

Jag har bara testat den i några dagar, så jag kan inte påstå att jag upplever någon enorm skillnad men än så länge har den i alla fall inte gjort någon skada. Jag trodde nog att den skulle kännas mer med tanke på alla nålarna men den känns knappt alls. Det kanske i och för sig säger mer om min läderhud än om produkten.

Men vi får se hur det utvecklar sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...