tisdag 23 juli 2019

Sommarquiz 2

Dags för sommarens andra (och sista) musikquiz. Den här gången fick Jeanette och jag klara oss själva, eftersom de andra eventuella deltagarna antingen a) jobbade, var bortresta eller c) prioriterade step-up. Men vi klarade oss skapligt i alla fall, tycker jag nog - vi kom i alla fall inte trea från slutet som vi gjorde senast. Jag kunde svara på ungefär fem frågor, vilket är en 500 %-ig ökning från förra gången så det får jag nog vara nöjd med.


Och de gånger de spelade en låt man aldrig hört förut kunde man alltid titta på när de testade tekniken till Hugo Parkfestival som börjar i morgon.

Vackert blir det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...