onsdag 28 augusti 2019

Lunch med inspiration


Idag var Anneli och jag på lunchföreläsning med Frida Södermark, hurtbullen som inte låter nånting komma emellan henne och ett lopp - inte ens ett brutet ben.

Innan vi kom dit var jag lite orolig att det bara skulle vara en massa ultralöpar-gaseller där men det fanns en del som såg ut som jag också, tack och lov. Det var en väldigt intressant föreläsning och som tur var så var Frida noga med att man inte måste börja springa en mil med en gång. "Man kan ju börja med 5 kilometer först!"😳 Och det visade sig att man kan börja promenera lite lätt också om man börjar från en väldigt låg nivå, så det tog jag till mig.


Vi fick en god pokébowl till lunchen och Fridas bok Orka! att läsa igenom vid tillfälle.


Ett minus för evenemanget var att man bara serverade kaffe på maten - inte ens en påse Earl Grey så långt ögat kunde nå! Däremot fick man en rawfood-boll till kaffet (och det icke närvarande teet). Jag vet inte vad den var gjord av men den var otroligt söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...