söndag 27 oktober 2019

Halloween

Jag brukar alltid bli överraskad av speciella helger och storhelger trots att de kommer samma tid varje år men i år blev jag mer överraskad än vanligt av Allhelgona-helgen. Nu var det inte så illa som jag först fick för mig - att det var nu i helgen som var - utan jag hann ner i källaren och leta reda på mitt Halloween-pynt.

Däremot har jag inte brytt mig om att köpa något nytt i pyntväg utan det får bli samma som förra året.



Och vi får ju inte glömma Fladdris, min söta kattfladdermus som jag inte ens behövde blåsa upp i år eftersom jag aldrig kom på hur man fick ur luften förra året.


Så nu är jag redo för både Allhelgona och Halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...