torsdag 7 november 2019

Kväll med S.T.I.L


Jag har varit sugen på att besöka S.T.I.L-butiken länge men aldrig kommit iväg. Men så anordnade Kulturföreningen en inspirationskväll där och jag var inte sen att anmäla mig.

Och stil var det! Det bjöds på bl a vindruvor, salamichips och bubbel. Butiken är pytteliten så det var imponerande hur mycket som fick plats i den.



Kristin berättade sen om och visade olika tips på inredning och hur man ska tänka för att få fram sina visioner. Hon visade framförallt hur man kan förändra med gardiner.


Men jag fastnade förstås för ett par koppar och skålar från Kitchen Stories by ON. De kostade 145kr/st och frågan är bara hur jag ska få plats med dem. Det blir nog att kasta ut något annat - men vad? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...