fredag 22 november 2019

Toffelhjältar

Usch, nu är det verkligen ruggigt ute och inne hos mig som bor i en gammal fabrik är det golvkallt. För det mesta hasar jag omkring hemma i mina älskade tofflor som jag köpte för snart två år sen men nu börjar de sjunga på sista versen. Därför har jag investerat i två par nya fårskinnstofflor som ska ta över när de gamla inte går att ha längre.

De röda kommer från Axelda via Campadre. De kostade 399kr, nedsatt från 649kr.


De bruna Shepherd-tofflorna kommer från Footway och kostade 517kr. Jag har för mig att de var reade men har glömt vad de skulle kosta. Men fina är de!


Så nu kan kyla och elände komma på allvar - min fossingar kommer i alla fall vara varma och gosiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...