torsdag 12 december 2019

Heldag

Igår var vi som byter organisation 1/1 bjudna till en heldag med våra nya arbetskamrater. Det var riktigt trevligt! Efter lite team-buildande aktiviteter blev vi bjudna på jullunch...


...och efter lite fler team-buildande aktiviteter blev vi bjudna på After Work. Där hade det bullats upp ordentligt med en massa mer fettbildande godsaker.


Dessutom blev det julklappslek. Jag hade inte med mig någon julklapp eftersom jag inte visste om jag skulle kunna vara med hela dagen men det var minst lika roligt att vara åskådare.


Det var som sagt väldigt trevligt att bli så varmt välkommen till nya organisationen. Hoppas bara att de verkligen är så trevliga som de verkar och att de inte bara låtsades för att invagga oss i säkerhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...