torsdag 9 januari 2020

Bunkrat hudvård

Det är inte bara kläder man kan fynda i och efter mellandagarna. Även hud- och hårprodukter reas ut.

Jag har bl a fyndat lite Rituals-boxar:


De kostade 157,50/st, vilket var halva priset, så det blev 2 för 1.

På Kicks fanns mitt favorit-ansiktsvatten i 400ml-förpackning för 325kr - bra pris, bara det, men om man köpte två valfria varor till så fick man en 200ml body lotion på köpet, så självklart köpte jag två förpackningar bomullsrondeller à 14,50kr/st så jag fick den också. Man ska aldrig tacka nej till en freebie!


Något som jag inte köpte i mellandagarna men fick hem då var tvål- och handkrämssetet Icône från Victor Vassier. Det var erbjudandet i Åhléns adventskalender den 22 december och de kostade 125kr i stället för ordinarie 250kr.


Så nu känner jag att jag har bunkrat färdigt hudvård så att jag klarar mig ett tag framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...