tisdag 12 maj 2020

Möten i corona-tider

Först på plats på mötet igen! Hoppas någon annan ansluter snart!
En av de positiva (Ja, jag tycker faktiskt att det finns såna!) effekterna av corona-krisen är att man inte behöver närvara vid så himla många möten nuförtiden. När alla är på samma ställe verkar det mycket lättare att säga "Det där måste vi nog ha ett möte om" än när man måste samla ihop alla till ett digitalt möte. Jag tycker det är jätteskönt! Då kan man sitta och jobba i pyjamasen, osminkad och med okammat hår, utan att behöva tänka på att det är möten stup i kvarten. Men ibland måste man ju bara och då känns det skönt att ha ett stort takfönster bakom ryggen så att folk ändå inte ser hur man ser ut. 😉

Det finns faktiskt de som har anmärkt på att de ser mina kläder på ställningarna bredvid mig tydligare än de ser mig men det anser jag bara vara positivt. Och så är det när man sitter och jobbar i klädkammaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...