onsdag 22 juli 2020

Siden, bara siden

Jag trodde jag skulle spara en massa pengar nu när allt är inställt och man knappt törs gå utanför dörren men det är ju precis tvärtom! Nu har jag massor av tid att online-shoppa och dessutom ligger nät-butikerna efter en som kardborrar, så det är nästan omöjligt att inte shoppa.

Den här gången har jag testat att shoppa på Afound och det gick alldeles utmärkt - så småningom! Först fick jag fel vara men med hjälp av en trevlig och serviceinriktad kundsupport lyckades jag få mina önskade siden(förstås!)blusar till slut.

Grön och fin blus från Custommade för 299kr, har kostat 1495kr
Somrig och blommig blus från & Other Stories (premiärköp för mig) - också 299kr, nedsatt från 890kr
Som sagt, jag har varken shoppat något från & Other Stories eller Afound förut men det är nog inte sista gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...