fredag 28 augusti 2020

Fredagsfina fötter

Det kändes som det var dags igen att klippa tånaglarna och få lite skön fotmassage, så jag trippade iväg de två kvarteren ner till fotsalongen.

Jag har upptäckt att det nog är det jag saknar mest i dessa corona-tider - att inte kunna skämma bort sig med ansiktsbehandlingar, massage och sån lyx. Och frågan är när och om man kan börja med sånt igen? Men än så länge så känns det i alla fall som fotvård är coronasäkert. Och för mig med mina babyfötter - utan varken liktornar, förhårdnader eller nageltrång - så blir det massor av skön massage!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...