tisdag 22 september 2020

Rött är sött

Jag tror jag är kär! I ett par stövlar! Närmare bestämt i de här underbara röda stövlarna i skinn från Vagabond. Som dessutom bara kostade 467kr på Booztlet.


De har kostat 1300kr men med rabatt och någon flashsale och någon extra rabatt (som jag inte riktigt hängde med i - men vem klagar!) så slutade det alltså på 467kr. Är det inte fantastiskt!

Och eftersom jag blev så lyckorusig av att hitta så fina stövlar så billigt, så hängde det med några fler fynd av bara farten.

En trevlig grön Masai-klänning för 242kr (899kr),

en svartvit Masai-topp för 215kr (799kr),

ett par rosa jeans från Minus (vad nu det är!) som kostade 126kr (700kr) samt...

en matchande rosa t-shirt från Ze-Ze (som jag inte heller vet vad det är) för blygsamma 67kr (300kr).


Superfynd allihopa men det är ju som sagt mina fina, röda stövlar som mest ger mig den där sköna varma känslan i bröstet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...