onsdag 30 september 2020

Snuvig shopping

Jag har varit lite tjock i halsen och täppt i bihålorna några dagar. Det är knappast corona - jag känner mig inte speciellt sjuk och har bara lite förhöjd temp, det känns med andra ord som en vanlig bonn-förkylning. Men jag har hållit mig mest hemma ändå för säkerhets skull.

Jag hann i alla fall få hem mina nya, fina kängor från Agnes Cecilia via Ellos innan jag försatte mig själv i karantän.

Snygga, va! De är naturligtvis i skinn och kostade 479kr, nedsatta från 799kr. Nu hoppas jag bara att snuvan ger med sig tout de suite, så jag får inviga dem ute och inte bara inomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...