tisdag 1 december 2020

Inbjudan till mord

 

Oooh, så spännande - jag har blivit inbjuden till julfirande på Granehof! Och det sägs att någon ska bli mördad...

Vår kulturförening har ju haft det ganska kämpigt ett tag eftersom allt är upp och ner nu i och med pandemin och hemarbete. Antingen går inte aktiviteter att genomföra på ett säkert sätt eller också så vill inte hemarbetande medlemmar ta sig hemifrån för att vara med. Vi hade planerat ett glöggmingel utomhus för några veckor sedan men då kom det ju nya restriktioner och vi kände att vi var tvungna att ställa in det.

Men nu har vi hittat en aktivitet som både är säker och lockande, hoppas vi - en digital After Work med mordgåta!

Imorgon är det dags och vi har fått inbjudan med posten med persongalleriet och lite godis att äta på medan vi gissar vem som är mördaren.

Jag ser verkligen fram emot det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...