lördag 19 december 2020

Snart börjar reorna!

Nu är det inte långt kvar till mellandagsreorna och jag håller på att gå igenom garderoben för att se om det är något jag saknar. (Det är det ju alltid!) Men i väntan på mellandagarna har jag faktiskt småfyndat lite och det droppar in ett och annat plagg lite då och då. 

Med tanke på att smittspridningen ökar lavinartat så försöker jag begränsa mina kontakter och handlar mest på nätet. Men så ibland måste jag dra mig ner mot stan och då passar jag på att kolla mina favoritställen. På Silly Market senast hittade jag en Gudrun Sjödén-topp för 300kr:


och en sidensjal för 200kr:

Men eftersom jag hade pengar innestående så behövde jag bara betala 100kr för båda. Tänk om det kunde vara så lite oftare...

Å andra sidan så hittade jag även en bomullströja från Luisa Cerano hos Bäckmans och där hade jag inget innestående. 


 

Den gick på 1100kr, nedsatt från 2200kr - så det var i alla fall ett fynd. Och det var ju sista fyndet från Bäckmans eftersom de har lagt ner verksamheten. Trist, men jag kommer ju att spara en hel del pengar på att inte bli inlockad där mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...