måndag 7 december 2020

Teblomma

 

Nu har det hänt igen - jag har slitit ut ytterligare en tesil i form av en blomma! Det är ju inte första gången det händer. Men den här gången var det inte så lätt att få tag i en ny.

Det verkar som om de har slutat tillverkas! Jag lyckades efter idogt googlande hitta en på Amazon Marketplace men de levererar inte till Sverige. 

Då är det ju tur att Tradera finns. Där lyckades jag hitta en och buda hem till slut. Eller, rättare sagt, jag hittade två men en kneps mitt framför ögonen på mig. Det verkar som om det inte bara är jag som inte kan leva utan en tesil i form av en blomma!

I alla fall så har min nya blomma kommit nu!


Söt, eller hur! Nu kan jag koppla av lite. Den får bli reserv så länge. Jag har ju faktiskt en annan men jag tror jag ska fortsätta leta på loppisar och Tradera i alla fall. Jag måste bygga upp ett lager.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...