torsdag 21 januari 2021

Zara-frälst

Jag blir bara mer och mer förtjust i Zara! Jag köpte ju ett par leggings därifrån i oktober och tyckte jag gjorde ett fynd trots att de var till ordinarie pris. Nu var jag inne och kollade och hittade flera par byxor jag gillade - och den här gången var det rea och ännu billigare!

Ytterligare ett par leggings, den här gången rödrutiga, till det facila priset 69kr istället för 259kr.


Jag hittade även ett par vida byxor med skrynklad effekt, också de för 69kr (399kr). De fanns i två olika färgställningar men till det priset är det ju inget snack om att man köper båda.
 



Och det verkar som om Zara klarar av att göra snygga, billiga kläder utan att allt ska vara i polyester, så alla byxorna består mest av viskos och är dessutom framställda och transporterade på ett hållbart sätt. What's not to like?

Jag ska nog gå in och kolla på Zara lite oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...