måndag 18 januari 2021

Liten Mao

Det droppade in några reafynd förra veckan också men jag hade även då så mycket att göra på jobbet att jag inte orkade ta itu med dem förrän i helgen.

Jag verkar ju ha snöat in på huvudbonader och framförallt på kepsar så en lite keps från Monki via Afound dök upp. Den kostade 90kr, nedsatt från 150kr.

Sen har jag ju varit på jakt efter en lite snyggare kostym, gärna grå och gärna rutig, som inte består enbart eller till största delen av polyester och som jag kan ha t ex på jobbet. Men jag har inte hittat någon och nu har jag gett upp den jakten. Istället klickade jag hem en mjukiskostym i viscose-mix från Best Secret.

Byxorna kostade 304kr (1214kr) och märket heter Rabe.

Jackan kostade 284kr (1618kr).

Tillsammans - och framförallt med jackan knäppt (för att inte tala om med kepsen på!) - ser man ut som man har tappat bort sin Maos lilla röda, så jag fick pigga upp den lite med gul/orange sjal och gul väska till att börja med. Det är fortfarande inget för Nobelfesten men den duger gott som lite slappare vardagsoutfit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...