tisdag 20 april 2021

Cricket med sommark(l)änning

Jag verkar ha snöat in på crickettröjor på senaste tiden. Jag köpte ju en svart med guldiga ränder för några månader sen och nu har jag hittat en sommarvariant också, även denna från Lauren Ralph Lauren. Den finns på Boozt och kostade 1495kr så var inte på rea, men jag väntade tålmodigt tills det dök upp ett erbjudande (det dyker alltid upp er erbjudande, har jag lärt mig!) och då gick den att klicka hem till 972kr i stället. De är verkligen otroligt sköna (och snygga!), så det lär nog bli fler crickettröjor i framtiden vartefter de dyker upp i olika färgställningar.


Efter att ha köpt den lovade jag mig själv att jag inte skulle beställa något mer förrän i höst, tidigast. Men jag är ju en sån som bryter löften, tydligen, och kunde inte motstå en somrig klänning från Diane von Fürstenberg när den hoppade in i synfältet. Den var naturligtvis hiskligt dyr (3369kr) men som tur var på rea, så det slutade på 1011kr.

Jag tänkte att jag skulle se om jag hittade en sommarklänning som passade min budget bättre och hittade en lite längre i svart med små prästkragar på från YAS, som kostade 320kr, nedsatt från 799kr. Jag klickade hem båda och tanken var att jag skulle välja en av dem (helst den billigare) och skicka tillbaka den andra. Gissa vad! Japp, nu finns de båda hemma hos mig!

Jag lär mig visst aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...