fredag 23 april 2021

TV-tittare

 
Jag brukar ju inte gilla lek- och frågeprogram med kändisar i TV (undantag Gäster med gester och det där programmet där man ska gissa vad folk jobbar med. Och kanske Bäst i test ibland) och jag hade definitivt bestämt mig för att inte börja titta på Masked Singer Sverige. Det verkade så löjligt! Men så har man kompisar som lockar en i fördärvet och pratar om hur kul det är och så kollar man en gång och nu är man fast... 

Jag måste erkänna att det är ganska spännande att gissa vem som döljer sig bakom masken. Hittills har jag inte gissat rätt en enda gång men till min stora glädje (och förvåning) så har jag känt igen fyra av fem när de tog av sig masken (den femte var tydligen fotbollsspelare och vem håller reda på dem!). Jag var lite orolig att det bara skulle vara youtubers och gamla Robinson-deltagare som var med men, som sagt, hittills har jag vetat vilka de flesta är. Hoppas det fortsätter så. För nu måste jag ju kolla varje fredag för att se om jag har gissat rätt på de två jag faktiskt har gissningar på.

Vad coronan har ändrat på allt! För ett år sedan hade jag aldrig trott att jag skulle sitta och titta på ett lekprogram i TV på fredagskvällarna...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...