måndag 28 juni 2021

Sommarmössa

Jag undrar om det är åldern men jag har ju blivit lite förtjust i huvudbonader på senaste tiden. Och när jag gick förbi Modehatten senast kunde jag inte motstå den här finingen som satt i fönstret och lockade.


Det var inget reafynd, direkt - den kostade 590kr - men den är i 100% linne och jag ville faktiskt ha en o-vintrig huvudbonad.

Förutom snygga kepsar så säljer Modehatten även sidensjalar, främst från Linda Lykke, så jag tillbringade en salig timme med att rota bland alla sjalar. Jag ville naturligtvis ha dem allihop men lyckades till slut bestämma mig för den här fina:

Den var inte heller på rea men den är så vacker. Och mjuk. Och alldeles, alldeles underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...