måndag 5 juli 2021

Blått skinn

 
Det verkar som om det ska bli svalare väder en tid framöver och det passar ju mig bra. Då kan jag ju kanske ha min nya, snygga, blåa skinnjacka från Saki via Vingåker Factory Outlet

Den kostade 999kr, nedsatt från 2499kr så det var ett fynd som heter duga! Är den snygg eller är den snygg!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...