onsdag 22 september 2021

Heart and Lips

Förra året köpte jag en Scarf for scars från Lars Wallin, och bidrog därmed med 50kr till Bröstcancerfonden. Årets sjal - Heart and Lips - är det Carin Wester som har formgivit och 100kr går till Bröstcancerfonden.


Till min stora glädje är den faktiskt i siden. Mitt intryck av Carin Wester är ju annars att hon är lite väl förtjust i polyester, som jag ju avskyr.  

Dessutom kommer sjalen i en egen jättesöt liten väska, bara det!


Såsom varande både siden- och sjal-nörd är det perfekt att kunna köpa en sidensjal och samtidigt kunna bidra till forskningen av bröstcancer.

Men även om man inte behöver/vill ha en sidensjal går det ju alltid bra att stödja Bröstcancerfonden på andra sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...