Det har inte blivit några svamputflykter i år men som tur var hittade jag kantareller i frysen från förra året.
Och med spaghetti, rödlök, romansallad och lite ostsås blev det en riktigt höstig (och god) lunch!
En hel del regn och rusk förra veckan och då blir det kjoloutfits och barbent. Det är lättare när det stänker upp på benen att bara torka av...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar