söndag 19 september 2021

Kantarellpasta

Det har inte blivit några svamputflykter i år men som tur var hittade jag kantareller i frysen från förra året.


Och med spaghetti, rödlök, romansallad och lite ostsås blev det en riktigt höstig (och god) lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Outfits v25

En hel del regn och rusk förra veckan och då blir det kjoloutfits och barbent. Det är lättare när det stänker upp på benen att bara torka av...