måndag 18 oktober 2021

På jobbet igen


Idag ska jag vara på jobbet en hel dag för första gången sedan mars 2020. Och det var verkligen inte helt lätt! 

För säkerhets skull hade jag packat ner datorn och dockan i en väska och ställt innanför dörren redan igår kväll för att jag inte skulle dyka upp på jobbet utan dator men jag glömde både terminalglasögonen och min "påminnelselista" där jag skriver upp viktiga saker jag inte får glömma. Som tur är hade jag mina gamla terminalglasögon på jobbet, så jag ser i alla fall lite grann men jag har ingen aning om vad jag inte ska glömma eftersom listan som sagt ligger kvar hemma.

Nu är det lunchdags och jag har klarat mig så här länge i alla fall. Då ska vi se hur eftermiddagen utvecklar sig...!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...