torsdag 13 januari 2022

Småfynd

Hur är det man säger - "Små fynd och fattiga vänner ska man inte förakta", eller hur var det nu igen? 

I alla fall så passerade jag Busfrö häromdagen och bestämde mig för att bara "kolla lite", som vanligt.

Jag kom på att jag ju har ju varit på jakt efter ett par billiga ljusa jeans som jag tänkte klippa lite i, så jag började leta på jeans-ställningen. 

Och faktiskt så hittade jag ett par jeans som passade perfekt och som bara kostade 69kr, så de fick följa med hem.

Där fanns även en finstickad tröja från Tiger i en trevlig rosalila färg, den slank också med.

 
Och så en fladdrig Masai-tunika som kommer att vara skön att ha på sig när det är varmt i sommar (jag tänker framåt, som ni märker).


Jag har faktiskt redan glömt vad tröjan och tunikan kostade men hela kalaset gick loss på 373kr totalt. Men så visade det sig att jag hade 123kr innestående, så notan slutade på 250kr. Skapligt för tre plagg, eller hur (och två outfits, eftersom båda topparna passar till jeansen!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...